vineri, 10 august 2012

Mirela Broasca:CAND EXISTA IUBIRE CU ADEVARAT,EA INVINGE TOT!



FotografieFotografieFotografie: Cam asa ceva...

Pentru mai multe postari grozave Apreciaza => Andrei Laslau
CONTACT : www.andreilaslau.roFotografieFotografieFotografieFotografieFotografie: ->Vrei să razi si să uiti de probleme? Clic pe linc > http://www.facebook.com/pages/Poze-Comice/385747821519009Fotografie: ►Te-am iubit , Te iubesc , Te voi iubi◄Fotografie: Foto:**Iubirea Invinge tot**Fotografie: ►Te-am iubit , Te iubesc , Te voi iubi◄FotografieFotografie: ►Te-am iubit , Te iubesc , Te voi iubi◄FotografieFotografieFotografieFotografieFotografieFotografie: Fotografie preluata de pe web si editata de mine...Fotografie: Fotografie preluata de pe web si editata de mine....FotografieFotografieFotografieFotografieFotografieFotografieFotografie1637210

Cine nu te cauta,nu iti simte lipsa... 
 Cine nu iti simte lipsa nu te iubeste... 
Destinul stabileste cine intra in viata ta,
dar TU decizi cine ramane!




4 comentarii:

Anonim spunea...

Multumesc.Pur si simplu. Pentru lacrimi, pentru zambet, pentru ca exista o fiinta ca tine.Si asta inseamna ca mai exista speranta pelume.Multumesc,om bun si frumos!

mirelaprofaderomana spunea...

DIN TOT SI CU TOT SUFLETUL!...De cate ori citesc postarea asta,pe care am construit-o cu greu,adunand tot ceea ce mi s-a parut spus din suflet,nu pot termina de citit,fara sa simt cum mi se innoada lacrimile in barbitica....dar nu se pune,pentru ca ,spun eu,daca din ochi inca mai ies lacrimi,e mai mult decat clar ca EXISTA SI SUFLET!...si-apoi,daca sufletul inca nu s-a uscat,nu se poate afirma ca IUBIREA POATE INVINGE TOT?! Iubirea,prin natura ei,e atat de frumoasa,iar noi ,oamenii,consideram ca iubirea raneste....GRESIT...COMPLET GRESIT: NU IUBIREA RANESTE,CI OAMENII CARE NU STIU SA IUBEASCA!....Dar cine suntem noi ,ca sa-i judecam pe altii?! Nu se spune ca ''OMUL DIN GRESELI INVATA?!''..deci si cei care ranesc din iubire,pot invata ca MEREU EXISTA O CALE SA REMEDIEZI CE-AI STRICAT!...cam atat....ba nu,era sa uit,cum sa spun ''cam atat''? doar cam atat?! NU...trebuie sa spun si eu ''MULTUMESC'' ca mi-ati citit postarea..MULTUMESC ca-mi multumiti..MULTUMESC pentru aprecierea facuta. VA DORESC DIN TOT SUFLETUL MEU MULTA IUBIRE,DECI MULTA FERICIRE...+ CREDINTA PERMANENTA CA :''IUBIREA INVINGE TOT!''(si timp si spatiu si TOT!).Vreau sa inchei,insa parca un ''ceva'' nu ma lasa s-o fac si probabil ca,daca n-o fac,o sa raman cu framantarea asta...Pot sa va intreb cum de nu dormeati la ora aceea,cand ati scris postarea,fiindca mie imi indica faptul ca mi-ati postat comentariul la ora 05,07 AM,o ora la care eu eram intr-o chinuitoare insomnie...mereu imi ridic mobilul si privesc cand imi incep insomniile...azi,''m-au luat'',nu ca ieri de la ora 03 AM,ci ,CIUDAT,CHIAR DE LA ORA 05 am...

Anonim spunea...

Ai un suflet minunat,sensibil,cald,chip de zana,dar imi pari tare nefericita.De ce suferi tu,chip angelic?Cine ar putea fi atat de nemernic,incat sa umbreasca zambetul fetei tale de inger?Pe ce-am mai scump,ca eu i-as deveni calau acelui imbecil care-i fura zambetul acestei zane!

mirelaprofaderomana spunea...

Zambetul apare si dispare,in functie de probele vietii....Zic eu ca nu avem cum sa ne impotrivim destinului,insa putem infrunta incercarile prin care ne trece.....Eu nu mai dau demult vina pe nimeni,deci n-aveti cui sa-i fiti calau....oricum, multumesc pentru toate epitetele...desi in parte ati mai exagerat.