joi, 20 septembrie 2012

Mirela Broasca:Merita sa daruim ceea ce am primit noi?Sunt daruri de suflet,deci EU LE VOI REDARUI!



Multumesc din suflet tuturor cititorilor mei (a propos,am un raiting atat de mare,care nu doar ca ma bucura,ci ma sperie...(doar intr-o singura luna,a sarit de 8000(OPT mii!) de vizualizari!!!!....cum de-o fi o fi crescut atata?!),dar mai ales celor care mi-au trimis  aceste minunate imagini...celor care ma rasfata zi de zi,trimitandu-mi atatea frumuseti....MULTUMESC si pentru dedicatiile grafice pentru care  chiar si eu stiu cat timp se poate pierde...Nu stiu daca apuc sa va multumesc tuturor,insa o voi face acum,deci MULTUMESC! La randu-mi,imi doresc sa bucur si  eu alte suflete la fel de sensibile si sa le redaruiesc, cu mare drag... SUPER IMAGINI!!!
P.S.:DOAR PENTRU CINE SIMTE CA ACOLO,UNDEVA,II PULSEAZA CEVA...NU ORICE,CI INIMA...PENTRU CEI CU SUFLET,VIZIONARE PLACUTA! MERITA!






Photobucket


 

Te simti frumos atunci cand cineva te doreste...
Te simti bine atunci cand cineva te place...

 Te simti bine atunci cand cineva este cu tine...dar te simti cel mai bine, cand cineva nu te uita!
De aceea iti multumesc din adancul inimi mele pentru prietenia ta  de zi cu zi...!!!






  Photobucket
http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=3295538260710329678#editor/target=post;postID=3130953053893263537

Photobucket<a href=<a href=<a href=
Photobucket
Autumnbluecolor001311vipics.jpgday000325vipics.jpgImage HostFree PicturesDesperately Seeking to be the Center of AttentionAnimated Wind Blowing Girl and LeavesPeacock in FlightImage UploadSee more Glitter Images!AUTUMN FIREFree PicturesIl Pavone Berluscone...Upload PicturesImage hébérgée par monsterup.comJoeAloyJoeAloyJoeAloy

Niciun comentariu: