joi, 6 septembrie 2012

Prof.Mirela Broasca:Text argumentativ despre iubire,pornind de la afirmatia :'Suntem ceea ce iubim'''

 


Scrie un text argumentativ de 15-20 de randuri despre iubire,pornind de la ideea exprimata in urmatoarea afirmatie:''Suntem ceea ce iubim''-Nichita Stanescu.

Atenţie! În elaborarea textului de tip argumentativ, trebuie:
-să respecţi construcţia discursului de tip argumentativ: structurarea ideilor în scris, utilizarea
mijloacelor lingvistice adecvate exprimării unei aprecieri;6p
-să ai conţinutul şi structura adecvate argumentării: formularea ipotezei / a propriei opinii faţă
de ideea identificată în afirmaţia dată, enunţarea şi dezvoltarea corespunzătoare a două argumente
adecvate ipotezei, formularea unei concluzii pertinente;18p.
-să respecţi normele limbii literare (registrul stilistic adecvat, normele de exprimare, de
ortografie şi de punctuaţie) 6p


      Exista cineva care nu s-a intrebat niciodata ce inseamna sentimentul acesta, care ne copleseste uneori, la diferite varste si pe care oamenii il numesc iubire?! Exista cineva, oare, care poate afirma ca n-a iubit niciodata, care n-a simtit nevoia sa-l revada pe cel drag, fie si doar pentru o secunda, desi nu s-au despartit decat de cateva minute?!
      Eu sunt una dintre sustinatoarele acestei idei, si anume ca noi, oamenii, devenim, de-a lungul timpului una cu ceea ce iubim, tocmai pentru ca iubirea, acest sentiment minunat, care ne inunda uneori sufletele, care ne determina sa ne purtam ca niste adolescenti, care ne ajuta sa fim mai buni,mai generosi, mai afectuosi, mai protectori cu persoana draga noua, este singura care ne ajuta sa ne dorim cu ardoare ca zorii zilei sa soseasca , pentru ca avem la ce sa ne raportam existenta.
    Un  prim argument releva faptul ca atat iubirea pe care-o primim, cat si iubirea pe care o daruim, ne face sa pretuim momentele minunate, sa ne dorim repetabilitatea lor, pentru ca noi insine traim prin ceea ce iubim. De exemplu, cand iubim cautam sa ne identificam cu persoana draga noua, motiv pentru care nu-i mare mirarea ca folosim aceleasi vorbe aceleasi expresii, ca incepem sa le copiem gesturile, ca incepe sa ne placa tot ceea ce-i place iubitului sau iubitei noastre, desi poate pana atunci, ne repugnau acele lucruri.
     Ca argument secund, trebuie evidentiat faptul ca  noi, oamenii, cautam persoane compatibile cu noi, persoane care ne corespund din anumite puncte de vedere, persoane care sa ne fie alaturi nu doar la bucurii, ci si la suferinte,la neimpliniri....De exemplu, cand cel drag noua ne dezamageste, cand simtim ca n-a fost decat o falsa impresie ca suntem iubiti, ca am vazut altceva decat ceea ce exprima realitatea, tristetea e mai mult decat coplesitoare,  iar in final, ajungem sa ne blamam ca ne-am oferit atasamentul cuiva care nu ni-l merita, cuiva care doar s-a folosit de noi...
    In concluzie, iubirea este un sentiment minunat, iar noi devenim ceea ce iubim, pentru ca dragostea poate crea asa -zise marionete, care se misca in ritmul dansului sau , ritm pe care doar ea il poate impune. Fireste ca dragostea apropie oamenii, ii contopeste intr-un singur suflet, intr-un singur trup, ii face sa uite de ei insisi, sa traiasca prin celalalt, generand ganduri frumoase si emotii vii.
..........................................................................................................................................................................
Recunosc faptul ca acest model de rezolvare nu se incadreaza in limita de spatiu pretinsa, insa REPET:  Din acest tip de compunere elevul nu trebuie sa preia continutul in forma lui bruta, ci trebuie sa extraga tot ceea ce lui i se pare relevant, ceea ce pare ca il reprezinta...La examene, 15-20 de randuri inseamna , de fapt, 150-250 de cuvinte, exact pentru ca un elev poate avea un scris foarte marunt, iar altul poate scrie foarte 'larg'..Mai jos, voi atasa un model simplificat al acestui subiect, care, la examenul de bacalaureat  A PRIMIT NOTA MAXIMA...fiindca, DA, ma pot considera un dascal fericit, cata vreme elevii mei, fosti ''Mircisti''(Liceul Mircea cel Batran din Constanta), elevi pe care i-am avut la pregatire, mi-au obtinut nota maxima!!!! Exista fericire mai mare pentru un profesor?! Sincer, cred ca este un cadou ravnit de multi invidiosi...invidiosi care isi alimenteaza rautatea cu placerea de a improsca cu noroi, MUNCA (uneori, poate chiar gratuita a unui om!).....(sau poate ca a inceput sa nu placa raitingul blogului meu?!...oricum, nu se pune! Cat voi sufla, JUR ca voi face tot ce pot pentru oricine are nevoie de ajutorul meu...!). Asadar, pentru cei ce vor doar un ''copy-paste'' din acest material, e ok, il vor gasi mai jos, sub urmatoarea forma:

     Exista cineva care nu s-a intrebat niciodata ce inseamna sentimentul acesta numit iubire?! Poate cineva afirma ca n-a iubit niciodata, ca n-a simtit nevoia sa-l revada pe cel drag, fie si doar pentru o secunda, desi nu s-au despartit decat de cateva minute?!
   Sustin aceasta idee, si anume ca noi oamenii,devenim , de-a lungul timpului, una cu ceea ce iubim, tocmai pentru ca iubirea care ne inunda uneori sufletele, ne ajuta sa fim mai buni, mai generosi, mai protectori cu persoana draga. De exemplu, cand ne simtitm indragostiti, ne dorim cu ardoare ca zorii zilei sa soseasca, tocmai pentru ca avem la ce sa ne raportam existenta.
     In primul rand, atat iubirea pe care-o primim, cat si iubirea pe care o daruim, ne face sa pretuim momentele minunate, sa ne dorim repetabilitatea lor. Ca exemplu, pot releva faptul ca atunci cand iubesti, cauti sa te identifici, sa 'simbiozezi' perfect cu  persoana iubita, simtind ca o secunda dureaza o vesnicie, pana la revederea celui drag tie.
     Ca argument secund,  noi cautam persoane compatibile noua, persoane care sa ne fie alaturi nu doar la bucurii, ci si la suferinte, la neimpliniri, iar ca si contraargument, de exemplu, as sugera ca drama devine imensa, cand cel drag noua ne dezamageste, fiindca tristetea devine coplesitoare, pentru ca am suporta acest lucru de la oricine, dar nu de la persoana iubita, tocmai pentru ca acel ce iubeste, nu raneste!  Un exemplu in acest sens este faptul ca ne dorim sa gasim raspunsuri, prin intermediul carora sa intelegem unde am gresit sau de ce am  fost atat de naivi sa iubim pe cineva nepotrivit.
    In concluzie, iubirea este un sentiment minunat, iar noi devenim ceea ce iubim, pentru ca iubirea apropie oamenii, ii contopeste intr-un singur suflet, intr-un singur trup, ii face sa uite de ei insisi, traind prin celalalt si, chiar daca ea  produce uneori neliniste si suferinta, conchid ca nu exista lucru mai minunat decat acest sentiment magic, care genereaza ganduri frumoase si emotii vii.
......................................................................................................................................................................


 Fotografie

Un filmulet video foarte emotionant ...MULTUMESC CELUI CE MI L-A TRIMIS!(Pentru vizionare in ecran full,coltul dreapta jos!MERITA!)





1419161

45 de comentarii:

Anonim spunea...

foarte frumosss!

mirelaprofaderomana spunea...

frumos,ce? continutul? imaginile? oricum,e multumitor faptul ca place ...all the best.

Anonim spunea...

ce frum eseu

mirelaprofaderomana spunea...

s-ar fi potrivit mai bine forma completa a cuvantului''frumos''...merita sa ne saracim limba,simplificandu-ne-o?!Oricum,multumesc pentru apreciere!

Anna spunea...

foarte frumos,atat eseu cat si pozele.Mi-ar placea sa pot scrie eseuri asemanatoare :D

mirelaprofaderomana spunea...

Ma bucur ca ti-au placut...si-ti mai spun ceva: daca-ti doresti,e clar ca vei putea! iti trebuie doar putina imaginatie si putin exercitiu...La inceput,poate n-o sa-ti iasa cine stie ce,dar pe masura ce te obisnuiesti cu scrisul,vei vedea ca poti fi chiar buna.Crede-ma pe cuvant si persevereaza! Mult succes si INCEARCA!

Unknown spunea...

De-ar fi faptele lafel de usoare ca si vorbele. :)

mirelaprofaderomana spunea...

Faptele nu vor fi niciodata mai usoare decat vorbele,lucru pe care noi toti il stim,insa parerea mea e ca ''niciodata nu trebuie sa spunem ''niciodata'' si ca atunci cand iti doresti un lucru,NIMIC,DAR NIMIC NU POATE FI IMPOSIBIL! Deci,unde exista vointa,cred eu ca mintea unui om poate dobori si muntii...(parerea mea....).Cel putin,la mine,mereu s-a aplicat principiul.

Anonim spunea...

este interesant eseul, cititorul este captat de la prima fraza

mirelaprofaderomana spunea...

Multumesc frumos pentru apreciere....Scopul unui eseu este tocmai de a capta atentia,de a starni curiozitatea inca de la prima fraza,de aceea, aceasta trebuie sa fie formulata cat mai persuasiv...(eseu vine de la frantuzescul 'essayer'=incercare).Marturisesc ca mi-as fi dorit sa folosesc ca fraza de debut ceva mai neobisnuit,insa as fi intrat in contradictie cu tematica eseului.Ar fi fost o introducere mai atipica,precum:''Sa dea primul cu piatra cine n-a iubit niciodata,cine nu si-a simtit sufletul invaluit de fiorul magic al iubirii,atunci cand inima ii spargea pieptul de emotie si de nerabdare sa-l intalneasca pe cel drag lui,cine nu si-a dorit niciodata un sarut patimas,o imbratisare stransa,plina de caldura,venite de la persoana iubita,cine nu si-a simtit noptile chinuite de dorul mistuitor si de neputinta de a-l avea langa el pe cel drag lui...! Probabil ca as fi sensibilizat multe persoane care au trait o poveste de iubire (daca ,intr-adevar,au iubit cu adevarat!),multe persoane care sunt inca ''subiecti' intr-o povestioara siropoasa...insa eseul constă în consemnarea unor idei, a conexiunilor dintre ele, a părerii personale, într-o manieră eleganta,fiind o specie cameleonică, în care parerile iau forma vasului în care sunt puse,deci trebuie sa contina doar ceea ce simti TU ,ce ai trait,ce are legatura cu parerea ta personala....Cam atat despre eseul meu,desi mie mi se pare ca n-ar atinge coarda sensibila a sufletului,daca nu s-ar viziona si filmuletele video atasate la finalul eseului,filmulete cu un impact emotional deosebit si care chiar merita vazute...In concluzie,vi le recomand,impreuna cu urarea :'FITI CEEA CE IUBITI!''

LEO. spunea...


Leonardo A, Constanta, Romania
ESTI SUPERBA!

Anonim spunea...

Contraexemplu: E mai usor sa saruti o fata decat sa ii spui sentimentele tale pentru ea. Dragostea asta ... ce poate fi mai ciudat si mai frumos?! :)

mirelaprofaderomana spunea...

Sigur ca intr-un eseu,pot exista atat argumente ,cat si contraargumente,tocmai de aceea modalitatea de a-l concepe este una strict subiectiva,vizand ,in special,persuasiunea...Repet,ceea ce este scris mai sus reprezinta DOAR UN MODEL de compunere,existand ,asadar,'n' variante de rezolvare....
Referitor la sarut,si-aici e putin discutabil,deci parerea mea ar fi ca sunt preferabile faptele,insa,in multe situatii,''vorbele'' nu sunt altceva decat o complinire a faptelor,care realizeaza efectul maxim dorit....sa nu uitam ca feminitatea este asimilata sensibiltatii,deci,in perceptia mea,atat faptele,cat si vorbele realizeaza un tot armonios,'ciudat si frumos',numit dragoste.Si-aici,depinde foarte tare de consistenta ego-ului.

Anonim spunea...

mai taci

mirelaprofaderomana spunea...

Eu,da,pot sa tac,ca nu-i prea mare efortul....cand vreau,chiar pot tacea mult,poate mult prea mult,fara sa resimt asta,insa ''pixul rosu''(cel nemilos al dascalului corector!),in mod sigur, nu va fi la fel de amabil ca mine,sa ''taca'',ci va 'colora' tare frumos o lucrare (ca pe-o pictura!),conferind si nota finala,direct proportionala cu 'coloratura'...! Sa tac sau sa mai 'zic'?....

Anonim spunea...

In concluzie,dumneavoastra puteti impresiona orice fiinta indiferent de caracter,varsta sau profesie doar prin cuvinte, lucru care merita respect din partea noastra

mirelaprofaderomana spunea...

Multumesc foarte mult...chiar multumesc.Mi-as dori sa aiba un impact deosebit tot ceea ce scriu eu...sa foloseasca cu adevarat materialele mele,sa am zi de zi convingerea ca, intr-o lume materiala,oamenii pierd timpul sa citeasca si ''siropariile'' mele,tocmai pentru ca imi place atat de mult sa scriu despre ''siroparii''...poate ca materialele publicate de mine ating sufletele sensibile...si doar acele suflete se pot lasa impresionate de articolele mele.Oricum,multumesc din suflet pentru comentariul dvs...aveam nevoie sa citesc ceva frumos azi...mai ales azi....cand oamenii din jurul meu pleaca spre alte lumi,iar locurile lasate goale nu mai pot fi ''umplute''...

Anonim spunea...

Puteti face si un text argumentaviv despre Cinste ? :D :D

mirelaprofaderomana spunea...

Cred ca il poti face chiar tu,iar eu il pot corecta,in orice eventualitate.

Elena spunea...

buna ziua! In primul rand, respect pentru ceea ce faceti.. unii profesori nici la ora nu explica asa sau nu explica deloc .. va rog din suflet sa ma ajutati cu ceva .. stiti cumva ce s-a intamplat cu subiectul II ? am tot auzit ca se modifica, ca se scoate .. nu mai inteleg nimic si mai e foarte putin pana la bac.

mirelaprofaderomana spunea...

Multumesc frumos pentru apreciere...ceea ce fac eu,fac din suflet,pentru ca asa simt ca ma pot face utila celor din jurul meu...(altii reusesc sa faca si mai multe,avand un anumit potential financiar).Referitor la ceea ce ai auzit tu ,in legatura cu cel de-al doilea subiect de limba romana,pot spune ca sunt doar simple speculatii,nimic altceva.Programele referitoare la structura examenului de bacalureat sunt cele care se transmit INAINTE de inceperea anului scolar,iar modificarile ulterioare sunt doar simple speculatii,asa cum am mai spus.E ca si cum ai incerca sa schimbi rotile locomotivei din mers,facand retusuri in structura subiectelor ce au fost deja stabilite.Tu continua sa te pregatesti dupa vechea structura,deja cunoscuta si lucrurile vor iesi bine.Mult succes!

elena spunea...

multumesc frumos ! o zi buna va doresc.

Anonim spunea...

Buna seara. va rog din suflet sa ma lamuriti. sunt la profil real..doamna profesoara ne-a spus ca nu trebuie sa mai pregatim Baltagul, Iona si Maitreyi pentru subiectul III. si la nuvela ne-a zis sa alegem intre Moara cu Noroc si Alexandru Lapusneanul . nu sunt foarte sigura ca asa e:| prietenii mei de la alte licee pregatesc si aceste opere.

mirelaprofaderomana spunea...

Profesoara ta are dreptate in ceea ce va recomanda...s-au produs niste modificari de ultima ora in structura subiectelor pentru bac.Pentru cei ce studiaza la profil uman,exista subiecte diferentiate,mai elaborate,iar pentru ceilalti,cum ar fi :filiera tehnologica,stiinte ale naturii ,vocational (invatamant real) s-a renuntat la niste teme,precum cele de mai sus:Baltagul,Iona,Maitreyi...in ceea ce priveste nuvela,e suficient sa se cunoasca una dintre cele doua apartinatoare ale acestei specii literare,fie 'Moara cu noroc',fie 'Alexandru Lapusneanu',ca si la gimnaziu,unde ,daca studiam trei nuvele sau doua schite,ramanea la libera noastra alegere pe care ne-o selectam ca tema pentru a face demonstratia de specie,de gen literar etc...De aceea,prietenii tai,fiind la alte profiluri,studiaza si ceea ce tu nu mai e necesar sa studiezi.oricum ,imi propun ca pe al meu blog sa atasez si cateva indicii referitoare la noile modificari si de ce nu si niste modele de subiecte...Iti doresc o seara placuta.

mirelaprofaderomana spunea...

Elena,uite ce am aflat astazi,dupa ce am solicitat informatii colegilor mei ,profesori de lb. romana:Cu numai câteva zile înainte de începerea Bacalaureatului, a anunţat o serie de modificări în susţinerea examenului din sesiunea de vară din 2013.

Cea mai importantă dintre modificări vizează introducerea a două tipuri de subiecte de examen la limba şi literatura română, diferenţierea fiind făcută între elevii care au absolvit profilul real, sau filiera tehnologică şi vocaţională şi absolvenţii profilurilor umanist şi pedagogic.
Această diferenţiere a apărut ca urmare a diferenţelor dintre numărul de ore dedicat disciplinei Limba şi literatura română, care este mai mare în cazul specializărilor de la profilul umanist sau pedagogic.
A doua modificare din examenul de bacalaureat din sesiunea 2013 se aplică structurii subiectului al II-lea din cadrul probei scrise de Limba şi literatura română, din care a fost eliminat textul aforistic/critic, care urmărea demonstrarea de către candidat a competenţelor de argumentare, în scris, a unor opinii în diverse situaţii de comunicare.
Modificarea s-a produs după ce s-a constat că receptarea textului – folosit ca suport la acest subiect, îi punea în dificultate pe candidaţi, cei mai mulţi concentrându-se pe ideea formulată în citat (de cele mai multe ori înţeleasă greşit).
A treia modificare se aplică examenului de Matematică, unde vor fi subiecte diferite pentru cei de la filiera tehnologică faţă de absolvenţii de la filiera de Ştiinţele Naturii.
Toate schimbările au fost introduse încă de anul trecut în modelele de subiecte pentru bacalaureat şi au fost publicate pe www.edu.ro, dar nu fuseseră incluse până acum în metodologia examenului din acest an.

Anonim spunea...

multumesc. o seara placuta si dumneavoastra. astept indiciile si modelele .

Anonim spunea...

buna ziua . va rog din suflet daca puteti sa imi explicati in mare cam ce ar trebui sa scriu la exercitiul care cere sa comentam titlul in relatie cu textul poeziei .

Anonim spunea...

si vroiam sa va mai intreb ceva legat de greseala care s-a facut la bacul olimpicilor.. vi se pare normal?:|

mirelaprofaderomana spunea...

Comentarea unui titlu se realizeaza in minim patru randuri si va avea in vedere cateva aspecte:
~structura (din ce este alcatuit):un singur cuvant (ce este ca parte de vorbire? substantiv,adverb adjectiv etc.) sau un grup de cuvinte(structura nominala-predomina substantive,adjective; structura verbala-cand are un verb in componenta);
~la ce aspect din realitate se refera (ce anume surprinde titlul) si care este legatura cu tema operei?
~ ce figuri de stil si ce imagini artistice apar?(doar daca exista);
~ce sentimente isi exprima autorul prin acel titlu?
Ideea=un enunt ce sintetizeaza (rezuma) intelesul textului;
Mesajul=ceea ce deducem ca dorit autorul sa transmita,invatatura,morala sau concluzia textului....Te poti ajuta si de cele doua variante de subiecte rezolvate la limba romana,pe care doar ce le-am afisat pe blog,ca modele orientative de rezolvare.Mult succes si note maxime!

mirelaprofaderomana spunea...

Wake-up! Suntem in Romania,deci NOI suntem ''tara tuturor posibilitatilor''....eu m-am resemnat de mult timp si nu ma mai mira nimic!Ca la noi,la nimeni,asadar suntem UNICI!(Macar prin asta sa ne remarcam,prin 'unicitate'!)...deci,cu bune,cu rele,mergem mai departe,suportand cu stoicism ceea ce ne fac 'mintile luminate'! Avem vreo posibilitate de remediere,daca 'tipam' mereu la 'urechi surde'?! Oricum,nu te descuraja,D-zeu ii rasplateste pe cei rabdatori....Inca o data,mult succes si...SUBIECTE USOARE LA BAC!

mirelaprofaderomana spunea...

Uite si un model de rezolvare la cerinta de a explica titlul poeziei ''Plumb'',de G.Bacovia:Titlul poeziei lui George Bacovia,''Plumb'',se alcatuieste dintr-un substantiv comun simplu,cu valoare metaforica ,ce evidentiaza o data in plus cuvantul- cheie al textului,sugerandu-i valoarea simbolica.Semnificatia generala este aceea de atmosfera apasatoare di de melancolie.

Anonim spunea...

multumesc din suflet

mirelaprofaderomana spunea...

Cu multa placere...Mult succes!

Anonim spunea...

Ati putea sa-mi spuneti cum se numeste melodia postata de dvs.?E superba !!!

mirelaprofaderomana spunea...

Melodia aceea mi-a fost daruita,dar mai mult decat am putut face,deci de a o salva si posta,cu parere de rau,habar n-am....dar cred ca pe youtube ar trebui sa existe....promit ca ma voi interesa...O seara frumoasa.

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=XCZMRYPQjpE

mirelaprofaderomana spunea...

Mersi frumos de informatie...banuiam eu ca pe youtube trebuie sa fie si videoclipul asta...

Anonim spunea...

cum reusesc sa fac mai multe texte argumentativ.Dupa ce sa ma informez.Acest eseu argumentativ despre IUBIRE a fost f frumos.

mirelaprofaderomana spunea...

Nu inteleg concret la ce se refera intrebarea ta, insa,daca ai vrut sa ma intrebi de alte modele de texte argumentative de pe blogul meu, atunci iti pot sugera sa cauti in arhiva mea: in partea dreapta a paginii blogului meu, se afla arhiva, stocata pe ani (de exemplu:2012(25),unde cifra din paranteza reprezinta numarul postarilor... simplu, dai click pe combinatie... sau, daca ti se pare complicat,la finalul paginii, scrie undeva ''POSTARI MAI VECHI''... citeste si vei descoperi si mai multe texte argumentative, nu doar despre iubire, ci si cu alta tematica. O zi placuta si spor la studiu.

Anonim spunea...

Kaled S Beautiful, charming, elegant, intelligent, classy, attractive, seductive, sexy, respectful, open minded, fascinating, amazing, awesome, ravishing, appealing, alluring, glamorous, generous, sensual, adorable, lovely, gorgeous, dazzling, striking, wonderful, fabulous, brightly shining, breathtakingly admirable, heavenly, divine,.... I find no words to express the extremely overwhelming beauty you are blessed with, because those words will probably never be invented! …I would come…AND…I would come hug you right now The imagination has all the powers : it makes the beauty, justice, and happiness, which are the most powerful things in the world…..therefore I can only tell you one thing : You are simply beautiful!!!

mirelaprofaderomana spunea...

Very funny...many words... and i don't know what i can say....so,thanks for all.

Anonim spunea...

Un eseu foarte frumos ..as vrea sa scriu ca d-voastra ..Daca ati putea sa ajutati sa fac un text argumentativ v-as fi foarte recunoscatoare dar nu prea ma pricep si nici nu am idei acum..Am de facut un text argumentativ despre afirmatia lui Al.Paleologul : " Marea iubire nu poate fi decat reciproca ,iubirile unilaterale si neimpartasite, nazuinte lipsite de realitate, simple iluzii, nu sunt decat niste fenomene de infirmitate" Astept un raspuns ..daca doriti sa ma ajutati va rog frumos :)

mirelaprofaderomana spunea...

orienteaza-te si dupa alt model al meu:''Text argumentativ despre iubire:''Pe cand iubirea,de orisice fel ar fi ea,lumineaza viata si-o indulceste,ura o intuneca,o umple de amaraciune si-o face nesuferita''-M. Eminescu-Opere '' (tasteaza in coltul stang,dupa acel B ALB, PE FOND ROSU, titlul de mai sus si te va conduce catre un alt model de text argumentativ, de unde ai putea sa mai aduni cateva idei pentru textul tau argumentativ. Va trebui insa sa tii cont de structura textului, adica sa folosesti corect conectorii, asa cum vei gasi si in modelele mele. Mult succes!

Anonim spunea...

Buna seara doamna profesoara! Foarte interesant si frumos textul argumentativ.Sunteti amabila sa-mi spuneti va rogcu ce ar trebui sa incep pregatirea mea'in ce priveste subiectul al II-lea de la bacaloreat astfel inct sa iau nota mazima? Multumesc anticipat pentru ajutorul dumneavoastr!

mirelaprofaderomana spunea...

Citeste :''Prof. Mirela Broasca: Indicatii pentru conceperea corecta a unui text argumentativ'', precum si alte modele de texte argumentative si vei sti sa rezolvi complet si corect cerinta aceasta.