duminică, 2 septembrie 2012

Mirela Broasca:POZE familiale aduse de peste munti....si nu numai!




Pozele mele....pozele mele nu-s tocmai cele mai ''stralucitoare'' ,dar momentele petrecute,cu siguranta ca AU FOST!...Nimic nu te poate face mai fericit decat ambianta unei familii ..largi: sot,minunea mea de FATA                                                                                                                                                             ,''ginerik'',nepot,sora,cumnat,MAMA MEA(care habar n-am cum a putut urca cu noi atat de sus!),catel....,la care se mai adauga si-un decor,Doamne,DE VIS...! Sa te prinda apusul pe culme de munte,sa-ti ''sorbi' cafeaua de dimineata supravegheat de cremenele sobre,dure,insa clar '' mute de complice'',in linistea tulburata DOAR de cocoseii de munte sau de vreun caine atras de ''lumea nou-sosita'', dornic de a ''socializa'',sa te prinda noaptea departe tare de tot,in inima padurii,pe o bancuta construita de vreun padurar ratacit,'insetat' de-un pic de ragaz, intr-un loc unde doar ursii se mai pot intovarasi cu tine,pentru ca doar ei  mai pot cobori ''doi pasi'',sa-si soarba mierea cu tine,ei bine,asta nu e adevarata VIATA? Poti sa spui ca viata la mare se compara cu viata salbatica de munte?! Eu spun asa: ''NEVER!''....Stiti ceva? Cu toata a mea febra musculara,cu toata oboseala din lume,cu toate tirurile ce se ''sterg '' de tine milimetric pe serpentine,cu toate curbele abrupte si cu toate pantele ''cazatoare'',ei bine,  VREAU DIN NOU!


 
EA ESTE LUMINA OCHILOR MEI,ESENTA VIETII MELE,MINUNEA MEA DE FATA!


Fotografie

















MAMA MEA....















































Niciun comentariu: